Indbydelse til generalforsamling

Faaborg Musikforening indbyder herved til foreningens 176 års ordinære generalforsamling på

Det Hvide Pakhus ved havnen tirsdag den 23. maj 2023
For de, der ønsker det, vil der blive serveret en anretning til kr. 210,- kl. 18.30

Tilmelding senest 16. maj til Kirsten Styrbæk, 40 87 52 66 eller Hanne Fentz 40 45 06 66
eller info@faaborgmusikforening.dk

Betaling til konto 0828 8010002614 senest 16. maj

Generalforsamling kl. 20.00

Dagsorden ifølge vedtægterne – kan læses på www.faaborgmusikforening.dk
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 10 dage før generalforsamlingen.

Koncert

Efter generalforsamlingen vil der blive underholdning af duoen Ken Thinggaard, piano/Monica Rosenberg, sang

Ken Tinggaard er egentlig uddannet organist, men har kastet sin kærlighed på jazzen. Han har studeret hos Ole Koch Hansen og Niels Thybo og har udgivet cd’en ”Where I belong”, som høstede store roser hos anmelderne.

Monica Rosenberg er privatuddannet sanger og har gennem årene haft mange hovedroller i musicals. Hendes rytmiske sikkerhed, performance og smukke stemme garanterer altid publikum en stor oplevelse.

Der bortloddes blandt de fremmødte medlemmer CD ´er indspillet af sæsonens kunstnere.

Med venlig hilsen og på gensyn